תקציר מקרה
משפחת דולב הגיעו אלינו נסערים וחסרי אונים.
אמם, חיה, בת 74, סובלת מבעיות רפואיות קשות ומורכבות כתוצאה מסיבוכי מחלה קשה.
לצער כולם מצבה בשנים האחרונות התדרדר באופן משמעותי והיא ניצבת מול מצבים קשים מנשוא של בריחת שתן, קושי להתנייד, להתלבש ולהתקלח באופן עצמאי. בשל מצבה העגום חיה זקוקה בקביעות לעזרה סיעודית בכל שעות היממה.
חיה פנתה לממש את פוליסת הסיעוד שרכשה ושעליה שילמה במיטב כספה לאורך השנים.
אולם ובאופן בלתי מתקבל על הדעת לאחר שנה תמימה בה הכירה בחיה חברת הביטוח כמי שנמצאת במצב סיעודי כהגדרתו בפוליסה ולמרות שלא חל כל שיפור במצבה, החליטה לשנות את עמדתה ולא להכיר בה עוד.
חיה ומשפחתה נדהמו מעצם החלטת חברת הביטוח והפסקת קבלת התשלומים והגיעו למשרדנו לייעוץ ועזרה. במכתב הדחייה הסבירה חברת הביטוח כי מומחה חדש מטעמה בדק את חיה וקבע כי היא אינה עומדת עוד בקרטריונים למצב מזכה.
מייד לאחר קבלת הפניה פעלנו להיפגש עם חייה. לבקשתה, הפגישה נערכה בביתה. לאחר פגישה ארוכה במהלכה קיבלנו את כל הנתונים הרלוונטיים מחייה בדקנו את החומר הרפואי ותוך ימים ספורים הגשנו תביעה לבית המשפט; .
שהרי לא ייתכן כי לאחר 5 שנים בהם בריאותו של אדם רק הולכת ומתדרדרת, חלה לפתע חזרה לתפקוד. בהקשר זה נציין כי בכתב התביעה הדגשנו את האבסורד שבקביעת המבטחת שהרי לא ייתכן כי לאחר 5 שנים בהם בריאותו של אדם רק הולכת ומתדרדרת והוא סובל ממחלות בעלות אופי פרוגרסיבי, חלה לפתע, ללא כל אסמכתא ותיעוד רפואי, חזרה לתפקוד. לכן ייחסנו בכתב התביעה חלק משמעותי בדרך הטיפול של חברה הביטוח בחיה; הבהרנו כי הבדיקה שנערכה ע"י רופאי המבטחת הייתה שטחית ומגמתית ובכך פעלה חברת הביטוח בחוסר תום לב בדחיית התביעה.
וראה זה פלא: כחודש לאחר מסירת כתב התביעה נאותה חברת הביטוח להכיר בחייה כמי שנמצאת במצב סיעודי באופן בו מתאפשר לחייה למצות את מלוא זכויותיה ע"פ הפוליסה; ובנוסף פעלנו גם להכפיל את קצבת השר"מ (שירותים מיוחדים) אותה היא מקבלת מהמוסד לביטוח לאומי.
אנחנו יכולים לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה שתבטיח את קבלת זכויותכם.
לקבלת ייעוץ ללא תשלום חייגו 076-8845402