תקצירי מקרים תביעות אובדן כושר עבודה

בדף זה ריכזנו עבורכם את המידע ואת תקצירי המקרים אשר טופלו על ידי משרדנו בתחומי אובדן כושר עבודה.

ביטוח אובדן כושר עבודה בקרן פנסיה – לא מה שחשבתם…

החל משנת 2008 בעקבות צו הרחבה לפנסיית חובה, מחויבים המעסיקים במדינה לבטח את כלל העובדים בהסדר פנסיוני הכולל, בין השאר, כיסוי למקרה של אי כושר עבודה. עוד קודם לכן רבים מהעובדים בוטחו בביטוח שכזה, אך מאז צו ההרחבה הביטוח הפך לחובה ולא לזכות שעד אז לא כולם נהנו ממנה.

משרד עו"ד שטרנברג

> מתי אנחנו זכאים לפיצוי ותגמול בגין הפסקת יכולתנו לעבוד? אם התחלת תהליך מול חברת הביטוח וביטוח לאומי, נתקלת בסירוב ודחייה, בפיצוי נמוך, בהתנהלות איטית של חברת הביטוח ובעוד

מחלת מקצוע- מהי? כיצד עלינו להיערך לתביעה ולהתמודדות במקרה של דחיית התביעה

בניגוד לתאונת עבודה שמוגדרת כפגיעה חד פעמית, מחלת מקצוע היא פגיעה שהתגבשה לאורך זמן אצל העובד בגלל תנאי עבודתו. רשימת הפגיעות המוגדרות כמחלת מקצוע מוגדרות בתקנות הביטוח הלאומי וכדי שמחלה תוכר כמחלת מקצוע, יש להוכיח לביטוח הלאומי קשר ישיר בין התפתחותה והופעתה של המחלה לבין תחום ואופי העיסוק.

הגדרה קובעת ומקבעת! הגדרות פוליסת הביטוח הן הקובעת האם אנו זכאים או לא לתגמולי ביטוח בגין אירוע כלשהו שנגרם לנו ובהתאם למקצוע בו נרשמנו.

תקציר המקרה מתאר באופן ברור כיצד התעקשותנו על בחינת זכאותה של הלקוחה שלנו לקבלת תגמולי ביטוח בגין אובדן כושר עבודה לפי עיסוקה הספציפי והייחודי בזמן בו קרה מקרה הביטוח הבטיח לה את קבלת התגמולים המגיעים לה.

אסור לוותר. אבל צריך לעשות זאת נכון.

תביעה אחת שהושבה בדחייה אחת, 9 מומחים וזכיה אחת ביותר משלושה מיליון ₪ שנתנה ללקוחה ומשפחתה תקווה חדשה לתחילת השנה..

חשיבותה של אסטרטגיה נכונה, דגש על פרטים, לימוד וידע שהפכו החלטה על פיה.