קליל

השארנו את הרכב במוסך. בזמן הפעילות במוסך הרכב נגנב…

מבטחת הרכב שילמה פיצוי לבעל הרכב וכעת היא תובעת את בעל המוסך שיחזיר לה את מה ששילמה. גם לבעל המוסך יש ביטוח. האם הביטוח יעמוד מאחוריו ויגן עליו ? בואו ונראה..
מידע מאוד חשוב לנו כבעלי הרכוש הפרטיים ולכל בעלי העסקים המחזיקים ברכושנו לצורך ביצוע עבודות טיפול או תחזוקה?

כמה נפסיד אם לא נדע את זכויותינו? כנראה שהרבה. זה תקף בכל התחומים ואחד המרכזיים שבהם הוא עולם הביטוח.

כמי שעוסקים בדיני ביטוח למעלה משני עשורים אנו נתקלים, יום יום, במקרים בהם אזרחים כמוכם עשו ביטוח שאמור לדאוג להם ביום סגריר. אך בהגיע אותו יום קשה מתברר כי חברת הביטוח אינה עומדת לצדם ולמרבה הצער משמשת, לכל היותר, כמשענת קנה רצוץ

מחלת מקצוע- מהי? כיצד עלינו להיערך לתביעה ולהתמודדות במקרה של דחיית התביעה

בניגוד לתאונת עבודה שמוגדרת כפגיעה חד פעמית, מחלת מקצוע היא פגיעה שהתגבשה לאורך זמן אצל העובד בגלל תנאי עבודתו. רשימת הפגיעות המוגדרות כמחלת מקצוע מוגדרות בתקנות הביטוח הלאומי וכדי שמחלה תוכר כמחלת מקצוע, יש להוכיח לביטוח הלאומי קשר ישיר בין התפתחותה והופעתה של המחלה לבין תחום ואופי העיסוק.

הגדרה קובעת ומקבעת! הגדרות פוליסת הביטוח הן הקובעת האם אנו זכאים או לא לתגמולי ביטוח בגין אירוע כלשהו שנגרם לנו ובהתאם למקצוע בו נרשמנו.

תקציר המקרה מתאר באופן ברור כיצד התעקשותנו על בחינת זכאותה של הלקוחה שלנו לקבלת תגמולי ביטוח בגין אובדן כושר עבודה לפי עיסוקה הספציפי והייחודי בזמן בו קרה מקרה הביטוח הבטיח לה את קבלת התגמולים המגיעים לה.

ביטוח סיעודי מה חשוב לנו לדעת

עו"ד עודד שטרנברג מתראיין אצל אביגייל אריאלי בנושא הנמצא בכותרות – ביטוח סיעודי. מה חשוב לדעת, מהם הצעדים שאנחנו צריכים לעשות וכיצד להתנהל מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח באשר לזכויותינו. מידע מאוד חשוב לשימושכם.

לחשוב מחוץ לקופסה

היום, שכל נושא פוליסות הסיעוד בכותרות, חשוב שתדעו ותשימו לב לכל סעיף בפוליסה. חלק מהסעיפים נוגעים להגדרת מקרה הביטוח והמצבים בהם חברת הביטוח תהיה פטורה מתשלום. בסעיפים אלה רובנו נתקלים, במיוחד כאשר נדחית תביעה.

תאונת דרכים- מה עלינו לדעת וכיצד לפעול. ראיון של עו"ד עודד שטרנברג עם אביגייל אריאלי

במקרה בו נפגענו בתאונת דרכים, אנו זכאים להגיש תביעת פיצויים כנגד חברת הביטוח שביטחה בביטוח חובה את הרכב שפגע בנו, או את חברת הביטוח שביטחה את הרכב בו נסענו בעת התאונה. אלא שגם במקרה בו חלילה התאונה הביאה לפטירת אחת המעורבים, עדיין קיימת עילת תביעה עפ"י הוראות החוק

מקרה מוות רשלנות רפואית

רשלנות טיפולית של רופא משפחה חמורה שהביאה למותה של נערה בת 17!

תקציר זה עוסק במקרה קשה וטרגי, של זהר, נערה שחלתה באפילפסיה שטופלה תרופתית. אלא שבשלב מסוים, החלה זהר לקבל מרופא בקהילה, טיפול תרופתי שגוי ורשלני, במינון הגבוה עד פי 4 מהמקובל, אשר בסופו של יום הביא להחמרה קשה במצבה ובהמשך ולמרבה הצער לפטירתה ביסורים קשים וזאת עוד בטרם מלאו 17 שנים.

אסור לוותר. אבל צריך לעשות זאת נכון.

תביעה אחת שהושבה בדחייה אחת, 9 מומחים וזכיה אחת ביותר משלושה מיליון ₪ שנתנה ללקוחה ומשפחתה תקווה חדשה לתחילת השנה..

חשיבותה של אסטרטגיה נכונה, דגש על פרטים, לימוד וידע שהפכו החלטה על פיה.